יום שבת, 30 באוקטובר 2010

יתרון מכריע על מתחרים עם תקציב קידום גדול יותר.

בזמן האחרון קיבלתי הרבה פניות עם שאלה קשה במיוחד. "איך אני יכול לדרג את האתר שלי גבוה יותר מהמתחרים שלי כשהתקציב שלהם גדול יותר ?"

מה שנדרש בעצם זה להגיע בתקציב מוגבל במיוחד לתוצאות טובות יותר ממתחרים עם תקציב מורחב במיוחד. דבר זה נשמע בלתי אפשרי בקריאה ראשונה, אבל למזלנו בעולם הנפלא של שיווק במנועי חיפוש יש הרבה דברים לא הגיוניים, ואת זה בדיוק אנחנו אמורים לנצל.

חשוב לזכור שקידום בתוצאות האורגניות הוא כמו אומנות, וכפי שהוא נקרא "קידום אורגני", הצורה ההגיונית לעסוק בו היא בדרך ה"אורגנית". וכאן נכנסת הפריצה הנפלאה הזאת שנותנת לנו את היתרון לנצח את המתחרים הגדולים שלנו. פתיון קישורים.

בזמן שחברות גדולות משלמות אלפי שקלים בחודש לשירותי קידום אתרים מקצועי, בשביל לשלם לעובדים שיבנו להם קישורים ברשת. אתם צריכים לגרום לגולשים התמימים בבית, לעשות את העבודה הזאת בשבילך.

למען זה אני רוצה לתת רשימה קצרה של דברים שכדאי לזכור כשמפתחים פיתיון קישורים שימריא לכם את הדירוגים :

1. תוכן איכותי
נשמע קצת כמו קלישאה, אבל זה באמת עובד. לא הרבה, אבל חלק קטן מהמאמרים שתכתבו, באם הם איכותיים מספיק, יתפסו תאוצה ואנשים יפיצו אותםברחבי האינטרנט, אם זה חלקים של טקסט או קישור למאמר. בכל מקרה את כמות ואיכות הקישורים האלו קשה להעריך ברמה תקציבית.

2. פתרון לבעיה
כשאתם מנסים ליצור פיתיון קישורים לתעשייה מסויימת, דרך טובה לעשות זאת היא לקחת בעייה מוכרת בתעשייה ולפתור אותה בצורת מטודולוגיה מסויימת או איזה כלי שפיתחת. בכל מקרה, כל האנשי מפתח בתעשייה ירצו שהקוראים שלהם ישמעו על זה קודם ויקשרו אליך כמה שיותר.

3. סמכות
סמכות היא אחד הדרכים הטובות ביותר ליצור פיתיון קישורים. מכיוון שככל שיותר אנשים קוראים אצלך ומבקרים במקורות התוכן שלך, ככה יש יותר סיכוי שכמות גדולה יותר של אנשים ישתפו את התוכן שלך.

4. הומור
דרך מצויינת ליצור פיתיון קישורים היא דרך הומור, פסקאות הומוריסטיות שקשורות לתעשייה או נישה מסויימת עוברות הרבה במיילים אצל אנשים ובסופו של דבר מתפרסמים בבלוג ואתרים פרטיים.

זהו להיום, מקווה שעזרתי.
זכרו, הדרך היחידה לנצח מתחרה עם תקציב גדול יותר זה בעזרת חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא.

יום טוב :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה